vineri, 9 aprilie 2010

The world of HI5 and Facebook (sau Ce poate face somajul din oameni)

   Au trebuit sa treaca ani de informatie ca sa descopar Haicinci, Cartea cu fete, Blogul (oare vine de la cuvantul mogul? ar fi frumos sa devin un mogul al blogurilor) si probabil vor mai trece ceva ani pana o sa ma prind exact cum se folosesc toate functiile acestor forme de comunicare sociala.

  Alaltaieri descopeream ca cineva cu care nu mai vorbisem de multi ani vroia sa ma adauge in lista de prieteni pe Haicinci. Poate din curiozitate sau din plictiseala generata de lipsa unei activitati regulate, am dat accept si am asteptat sa vad ceva, dar mai mult cu gandul ca va trece ceva vreme pana sa observ o reactie. Culmea a fost ca am si primit un semn si relatia de prietenie care fusese intrerupta atatia ani s-a reluat aproape instant, au inceput sa curga amintiri, update-uri in ceea ce priveste viata fiecaruia dintre noi, starea civila si o groaza de alte povesti si povestiri care s-au intamplat in anii ce au trecut in absenta comunicarii.

  Azi, in incercarea de a vedea o fotografie cu o fosta colega de scoala generala, am descoperit Cartea cu fete (tot cumva la indemnul unei alte foste colege de scoala generala). Descoperirea a fost oarecum fascinanta pentru ca am gasit prieteni pe care drumurile vietii i-au dus departe de orice forma traditionala de legatura. Asa se face ca am aflat ca pe unii nu ii mai cheama in romaneste ci in spaniola( probabil nu au putut inregistra contul, fiind deja luat numele), am observat ca unii care erau frumosi in copilariie si-au pierdut din stralucire si au devenit oameni maturi, ca cei cu care am copilaril in spatele blocului pupa copii care nu cred ca sunt ai lor desi ar fi frumos, descopar fotografii din evenimente importante in viata unora si realizez fericirea lor din acele momente.......

  Si tot azi pun primul meu post pe blogul de fata in incercarea de a impartasi in cuvinte unele intamplari sau feeling-uri care consider ca trebuiesc scrise, fie ele vesele sau triste, cugetari sau rahaturi, lucruri importante sau nimicuri.

  Cam asta e prima mea experienta de genul asta si inca incerc sa ma dezmeticesc si sa reusesc sa pricep ce se face cu instrumentele astea de comunicare, care sunt regulile lor si cate alte lucruri sau vechi si noi prieteni o sa mai descopar cu ajutorul lor.

   Pana una alta, cum se posteaza? Ca de scris am scris, da cum se pune pe  blog? Ce e cu fetele alea de pe Cartea cu fete care imi tot apar si imi zic ca "add as friend" sau ceva de genu asta? Pe Haicinci trebuie sa imi pun si eu poze facute cu telefonul in fata oglinzii din baie la bustul gol? Trebuie sa scriu cu aliniat si cu litere mari in textul pe care trebuie sa il citeasca altii? De ce nu mai pufaie Air-Wick-ul meu din camera si cea mai importanta intrebare: De ce creste par in fund daca purtam chiloti?

Un comentariu: